Najczęstsze pytania i odpowiedzi
Po rejestracji nie otrzymałem maila aktywacyjnego. Co robić?
Sprawdź folder SPAM, a jeśli mimo to nie otrzymałeś wiadomości, skorzystaj z formularza kontaktowego.
Chcę zamówić monety, ale pokazuje się komunikat 'Brak monet'.
Jest to tymczasowy stan. Sprawdź ponownie za jakiś czas.
Zarejestrowałem się, ale nie mogę zamówić monet.
Aby złożyć zamówienie należy posiadać odpowiednie środki na koncie. Doładuj konto tutaj.
Czy monety oferowane są również do FIFA 17 i wcześniejszych?
Niestety nie. Monety oferowane są wyłącznie do FIFA 18.
Jak mam zamówić monety?
Należy najpierw wybrać odpowiednią platformę, a następnie ilość monet. Jeśli posiadasz kod rabatowy, możesz go podać przy składaniu zamówienia. Kartom wystawianym w grze musisz ustawić dokładnie takie same ceny jakie pokazane są na stronie. W innym przypadku automat nie będzie mógł odnaleźć Twoich kart.
Złożyłem zamówienie, ale nie otrzymałem monet.
Po złożeniu zamówienia należy odebrać monety. W tym celu kliknij przycisk 'Odbierz monety' w sekcji 'Zamówienia'. Będziesz mógł wyszukać swoją kartę, a następnie zlecić jej kupno.
Zamówiłem 100 000 monet, a w sekcji 'Zamówienia' pokazuje się 10 000 monet.
Zamówienie jest dzielone na odpowiednią ilość kart z ceną kup teraz 10 0000. W tym przypadku będzie to 10 kart. Zamawiając np. 63 000 będzie to 6 kart z ceną kup teraz 10 000 i jedna z ceną kup teraz 3 000. Aby otrzymać swoje monety, musisz odnaleźć wszystkie swoje karty.
Nie mogę odebrać monet, ponieważ pojawił się komunikat 'Nie znaleziono gracza na rynku...'
Prawdopodobnie ustawiłeś złe ceny wywoławcze i kup teraz. Upewnij się, że ustawiłeś poprawne.
Pomyliłem karty i podałem złego zawodnika w zamówieniu.
Znajdź odpowiednią kartę w sekcji 'Zamówienia' i kliknij 'Anuluj zamówienie'. Środki za tą kartę zostaną zwrócone do portfela i będziesz mógł złożyć brakujące zamówienie ponownie.
Odebrałem money, ale nie mam ich na koncie.
Prawdopodobnie nie wybrałeś swojej karty i automat kupił inną. Na karcie odliczany jest czas do zakończenia jej aukcji, więc musisz mieć pewność, że wybierasz swoją.
Wysłałem SMS, ale nie otrzymałem kodu zwrotnego.
Za obsługę serwisu SMS odpowiedzialna jest firma Dotpay, dlatego musisz złożyć reklamację na ich stronie (https://ssl.dotpay.pl/reklamacje/platnosci-sms/).
Zrobiłem przelew ze swojego konta bankowego, ale nie otrzymałem środków w portfelu.
Przelew online powinien zaksięgować się w ciągu kilku minut. Przelew tradycyjny może się zaksięgować po 1-2 dniach. Jeśli mimo to nie otrzymałeś środków do swojego portfela, skorzystaj z formularza reklamacyjnego.
Dlaczego wysyłając SMS za 30.75 zł otrzymuję na konto wyłącznie 12.50 zł?
Otrzymuję wyłącznie 40% z tej kwoty i właśnie tyle trafia do Twojego portfela.
Wysłałem dane do swojego konta. Kiedy otrzymam za nie płatność?
Konta są sprawdzane w miarę regularnie. Niestety często podawane są błędne dane, co wydłuża proces sprawdzania. Należy uzbroić się w cierpliwość i wyczekiwać informacji zwrotnej.
DOSTAWA DO 5 MINUT
BOT ONLINE 24/H
Live Chat
Napisz, jesteśmy online
Dodaj opinię
Wyślij opinię
WŁAŚCICIEL SERWISU
FUTCOINS.PL
NIP: 6312465290
REGON: 243239827
info@futcoins.pl
USŁUGA SMS DOSTĘPNA W SIECIACH
T-mobile, Orange, Plus GSM, Play, Heyah.
Usługę SMS dostarcza i obsługuje CTM Mobiltek